Top quality exact replica watches with free shipping worldwide and world class customer service.

Legereenheden

  1. Infanterie zijn een goed voor de verdediging, omdat ze slechts 3 IPC's kosten en ze scoren een hit op 2 of minder bij het verdedigen. Ze zijn dus zeker geschikt voor de Russen.

  2. Tanks meer kosten dan infanterie (5 IPC's) maar vallen aan en verdedigen op een 3.

    Ze kunnen ook sneller en verder bewegen dan andere landeenheden en zijn zeer geschikt voor een blitzkrieg. Dus de Duitser zal er meer van moeten aanschaffen.

  3. Fighters zijn zowel sterk in de aanval als verdediging, maar ze kunnen slechts 4 velden ver vliegen.

  4. Bommenwerpers kunnen 6 velden ver liegen om daar speciale strategische bombardementen uit te voeren.

    Maar ze zijn ook duurder en vooral veel zwakker in de verdediging.

  5. Slagschepen zijn zeer krachtig, zowel in het aanvallen als in het verdedigen (een worp van 4 of minder).

    Ze vereisen ook 2 treffers voordat ze zinken, maar dit kost wel wat, namelijk 24 IPC's.

  6. Destroyers zijn goedkoper, ze kunnen aanvallen en verdedigen op 3 en zelfs de mogelijkheden van vijandelijke onderzeeër beperken.

  7. Goedkope onderzeeërs vallen aan en verdedigen op een 2, maar ze hebben wel een dodelijke opening schot. Ze kunnen ook door vijandige zee-zones verplaatsen.

  8. Vliegdekschepen hebben sterke defensieve mogelijkheden en ze laten toe dat hun fighters de kusten kunnen aanvallen.

  9. Transportschepen zijn een makkelijke prooi voor een vijandige vloot maar kunnen wel landeenheden snel verplaatsen.

Aanvallen

  1. Je moet aanvallen als je denkt dat je kunt winnen (en als je genoeg overlevenden overhoudt) en ook om IPC's aan het einde van je beurt te kunnen ontvangen.

  2. Soms (zelfs als je zwakker bent), is het een goed idee (zeker als Russisch) om je vijand aan te vallen om zijn strategie te verstoren.

    Als je terugtrekt na het scoren van meer slachtoffers dan je zelf hebt geleden, dan was het nog steeds een waardevolle aanval.

  3. Proberen om zo veel mogelijk strategische bombardementen doen met je bommenwerpers.

    Het IPC verlies van uw tegenstanders zal hun veel belemmeren in hun groei.

Algemene tips

  1. Het ontwikkelen van nieuwe wapens is duur en risicovol omdat het niets garandeert. Overweeg het wel te doen als Duitser wanneer uw blitzkrieg niet super succesvol was. Je hebt dan immers geen andere keuze om het tij te doen keren.

  2. De Allies moeten ervoor zorgen dat de Russen stand kunnen houden tegen de Duitsers. Het spel wordt bijna altijd gewonnen of verloren op het Russische front.

    Op deze manier kunnen de geallieerden immers tijd kopen en gebruik maken van hun economisch voordeel.

    De geallieerden kunnen kiezen om Japan te negeren en enkel te focussen op Italië of Duitsland eerst.

  3. De Axis moet proberen een zelfde economische productie te krijgen dan de allies en dit zo snel mogelijk.

    Als de geallieerden kiezen om Japan te negeren, dan moet Japan zo snel mogelijk Rusland aanvallen en vernietigen.